reklama

Pravica sa rozpadla ešte pred voľbami

To čo sa deje v týchto týždňov pre voľbami je jasný odkaz pravicovému voličovi, že prístup ich favoritov bude mať rovnaké výsledky, ako ich zlepenec v roku 2012.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Lídri jednotlivých pravicových strán proti sebe vedú pomaly ostrejšiu kampaň, akú by vedeli spoločne vyprodukovať voči SMERu. Myslia si, že každý z nich predstavuje tú pravú alternatívu Ficovi a jeho bande zlodejov, no žiaľ pravda je iná. Na to iba bola alternatíva silná sa potrebuje spojiť a presadzovať spoločné myšlienky. O spojení sa však nedá ani hovoriť. V súčasnej pravici neexistuje zrejme vôľa spolupracovať s Matovičom a jeho zlepencom OĽaNO, ktorý sa pravdepodobne rozpadne hneď po voľbách. Bugár, Fígeľ, ale aj Procházka vidia v Matovičovi nestabilitu. Ale nie je to len u neho. Oni si nedôverujú navzájom a tým nahlodávajú myseľ pravicového voliča, čo v masách spôsobuje drobenie hlasov. Prekvapivým prvkom v tomto galimatiáši je SNS.. Tí sa zatiaľ rozhodli neútočiť na nikoho na i tak sa sú kvôli minulosti so SMERom atakovaní. Preto nie je tak ľahké predpokladať ich kroky po voľbách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale ani hádky, Kollárove tlačenie sa ku hranici zvoliteľnosti či migranti nerozhodili tak voličov, ako iniciatíva Hlas za rodinu. Niektorí členovia, resp. kandidáti strán sa rozhodli podpísať deklaráciu o rodine od človeka, ktorý ma na svedomí referendum o rodine. Tentoraz Chromík útočí iným spôsobom. Keď sa mu nepodarilo presadiť svoje myšlienky cez masy ľudí skúša to cez kandidátov na poslancov NR SR. A to presne pred voľbami. Podpora za podporu. No niektorí to zobrali až moc vážne o čom svedčia počty. Najväčšie zastúpenie má SNS (až 61 podpísaných kandidátov), no nezaostávajú ani ľudia z kandidátky OĽaNO, KDH a prekvapivo aj SIEŤ.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Musím sa priznať, že pôvodne som chcel voliť SIEŤ, ako najväčšiu alternatívu voči červenej vlne. Nie však Procházku, ale iných. No pár ľudí, ktorým som chcel venovať svoj krúžok sa rozhodlo podpísať Chromíkovu snahu obmedzovať našu spoločnosť. Na jednu stranu sa dá povedať, že ide o zoznam „obmedzených“, no na druhú stranu aspoň každý volič vie, ako je na tom časť kandidátov. Chromík z Alincie za rodinu spoločne s kandidátmi vytvoril zoznam nevoliteľných ľudí. Za to mu patrí vďaka. Sklamanie je však o to horšie, že sa viaceré strany sa stali nepoužiteľné.

Pre mňa SIEŤ skončila skorej, ako sa dostala do parlamentu. Neodporúčam voliť:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

http://hlaszarodinu.sk/category/signatari/siet/

Zároveň odporúčam starostovi Vajnor aby zmenil tričko. Konzervatívnejšieho človeka na kandidátke SIEŤe nenájdete. Podporoval Alianciu za rodinu, do boja s hazardom prizval Chromíka a napriek sľubu, že nevyužije boj s hazardom, ako predvolebnú tému, ukazuje sa, že stavia hlavne na nej. Jeho záľubou je aj vo všetkom hovoriť ja, to ja, keď som ja, spravil som, podal som návrh ja a pod. Človek má pocit, že všetko dobré robí starosta Mrva. 

Daniel Jaško

Daniel Jaško

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Člen turistickej mládeže. Záujemca o turistické destinácie v hlavnom meste Slovenska a jeho okolí. Hrdý člen klubu Diador. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu